2009. november 25., szerda

Star Trek

Már lejjebb írtam, készítek egy Star Trek Fan filmecskét. Régen gondolkoztam rajta, de nem igazán szeretek fan dolgokkal foglalkozni. J.J Abrams idei filmje után viszont felgyorsultak a munkálatok. Kipróbáltam több technikát is, végül a 3D mellet döntöttem, mivel ez a leggyorsabb.
Sem a régi, sem az új dizájnt nem kívántam követni, inkább valami köztes megalkotásához volt kedvem. Ez engedett egy kis kreativitást. Gondolkoztam kirakjak-e bármit az oldalra. Sajnos csak egyedül csinálom, ezért lassan halad. Sok mindent nem tudok tökéletesen megcsinálni (pl.: hajak, kis részletek) idő, és technika hiánya miatt.
Bárki segítségét szivesen veszem akinek kedve lenne segíteni.

képek:

1: Folyosó próba

2: Bones renderpróba

3: Egy régebbi híd renderpróba

4: A készülő Enterprise textúrák nélkül 1

5: A híd efektek nélkül

6: A készülő Enterprise textúrák nélkül 2





4 megjegyzés:

  1. Most fogsz bannolni: Abrams, nem Abrems :D Na jó, okoskodás OFF-ra. Ez a hajó meg még mindig fasza, akár van rajta textúra, akár nem.

    VálaszTörlés
  2. Igenis, javítottam. Lehet hogy az irományokat majd átküldöm rektorálásra :).
    Remélem végleges verzióban még jobb lesz.
    Nem ILM de nem is az a cél.

    VálaszTörlés
  3. Mármint lektorálásra? :) Oké.

    VálaszTörlés
  4. Na jó, ez ciki volt :)
    Persze hogy arra.

    VálaszTörlés